– Podcast –

Kwadrans z empatią

Kwadrans z Empatią w Biznesie to przestrzeń inspiracji, wiedzy i przykładów o zastosowaniu Nonviolent Communication (NVC | Porozumienie bez Przemocy) w obszarze zawodowym.
Zapraszają: Joanna Berendt i Kamila Lachowicz.
Kwadrans z Empatią, Odcinek 6:Informacja zwrotna to dar (cz.2)

Kwadrans z Empatią, Odcinek 6:Informacja zwrotna to dar (cz.2)

- Kwadrans z empatią - Informacja zwrotna to dar, prezent, który może sprawić, że wzbogacimy relację z drugim człowiekiem.  Bierzemy pod lupę dawanie informacji, dlaczego nie chcemy tego robić w relacjach koleżeńskich w pracy. Z jednej strony jest to przekonanie, że...

Kwadrans z Empatią, Odcinek 6:Informacja zwrotna to dar (cz.2)

Odcinek 5. Informacja zwrotna

- Kwadrans z empatią - Systematycznie dawana informacja zwrotna pomaga zespołom współpracować efektywnie. I nie chodzi tu o jednorazową rozmowę, manipulację czy przekonywanie do swoich racji. Chodzi o regularne rozmawianie o jakości naszej współpracy, o tym, jak na...

Kwadrans z Empatią, Odcinek 6:Informacja zwrotna to dar (cz.2)

Odcinek 4. Empatia dla innych cz.2

- Kwadrans z empatią -Czy da się połączyć bycie empatycznym dla innych ze skutecznością i dotrzymywaniem terminów? Czy rozumienie innych nie wyklucza efektywności? Zdecydowanie nie. Wręcz przeciwnie. Empatia, odejście od ocen, interpretacji na rzecz widzenia człowieka...

Odcinek 2. Empatia dla siebie źródłem empatycznej komunikacji

Odcinek 2. Empatia dla siebie źródłem empatycznej komunikacji

- Kwadrans z empatią - W tym odcinku odpowiadamy na pytanie, czym empatia nie jest i jak możemy dać sobie empatię. Gdy dzieje się dla nas, coś trudnego, możemy działać nawykowo, reaktywnie - kiedy sięgamy po takie zachowania, jakie są nam najbliższe, łatwiej dostępne....

Kwadrans z Empatią, Odcinek 6:Informacja zwrotna to dar (cz.2)

Odcinek 1. Fundamenty przywództwa opartego na empatii

- Kwadrans z empatią - Do niedawna empatia w pracy była dobrem potrzebnym, ale mało popularnym. Na szczęście sytuacja ta ulega zmianie. Rośnie świadomość roli empatii w budowaniu efektywnie działających zespołów. W tym odcinku "Kwadransu z empatią" opowiadamy o...