– Podcast –

Kwadrans z empatią

Kwadrans z Empatią w Biznesie to przestrzeń inspiracji, wiedzy i przykładów o zastosowaniu Nonviolent Communication (NVC | Porozumienie bez Przemocy) w obszarze zawodowym.
Zapraszają: Joanna Berendt i Kamila Lachowicz.
Kwadrans z Empatią, 3.4: Poznaj Model Zgody

Kwadrans z Empatią, 3.4: Poznaj Model Zgody

- Kwadrans z empatią -W tym odcinku podcastu „Kwadrans z empatią w biznesie omówimy m.in.:  · czym się różni model podejmowania decyzji oparty na zgodzie od konsensusu, · jakie ryzyka niesie podejmowanie decyzji większością głosów, · jak działa model podejmowania...

Kwadrans z Empatią, sezon 3 odcinek 3: Lider mediatorem?

Kwadrans z Empatią, sezon 3 odcinek 3: Lider mediatorem?

- Kwadrans z empatią -Konflikty zdarzają się w naszych relacjach zawodowych. Nie dogadujemy się co do terminów, sposobu wykonia prac, kto za co odpowiada. Czasami narastają niepostrzeżenie i długotrwale powodując niezauważalną z dnia na dzień utratę zaufania do...

Kwadrans z Empatią, sezon 3 odcinek 3: Lider mediatorem?

Kwadrans z Empatią 3.2: I Ty możesz zostać mediatorem!

- Kwadrans z empatią - Zapraszamy Was do mediowania. Robicie to codziennie mediując z partnerami, dziećmi i współrpacownikami. Mediacje wg Ike Lasatera i Johna Kinyona polegają na budowaniu przestrzeni wzajemnego słyszenia się.  Przestrzeni słyszenia swoich...

Kwadrans z Empatią, sezon 3 odcinek 3: Lider mediatorem?

Kwadrans z Empatią 3.1: Konflikt – zmora czy dar?

- Kwadrans z empatią -Czy konflikt może być darem ⁉ Prezentem dla relacji? Czy jest raczej prostą drogą do eskalacji i "wojny"?  Konflikty wywołują w ludziach automatyczne odruchy ochrony siebie, czyli ucieczki, walki lub zamrożenia. Jest to naturalna ludzka reakcja w...

Kwadrans z Empatią 2.5: Dynamika potrzeb

Kwadrans z Empatią 2.5: Dynamika potrzeb

- Kwadrans z empatią -Bez uważności na potrzeby klientów, organizacji, pracowników trudno jest nawigować w oceanie codziennych wyzwań tak by nie zgubić nikogo z pokładu i budować rozwiązania uwzględniające wszystkich, dające poczucia bycia branym/braną pod uwagę,...

Kwadrans z Empatią 2.2: Jak zwiększyć wydajność interpersonalną?

Kwadrans z Empatią 2.2: Jak zwiększyć wydajność interpersonalną?

- Kwadrans z empatią - Jako ludzie potrzebujemy bezpieczeństwa psychologicznego, emocjonalnego  by móc rozkwitać, korzystać swojej kreatywności, a także by budować relacje. W naszym przekonaniu jakość relacji w pracy wpływa na zdrowie i dobrostan jednostek, jak i na...

Kwadrans z Empatią 2.3: Czym są potrzeby organizacji i jak z nimi pracować w organizacjach?

Kwadrans z Empatią 2.1: Jak zwiększyć wydajność osobistą

- Kwadrans z empatią - Marie Miyashiro w książce “Trzeci wymiar”  rozróżnia trzy poziomy komunikacji w organizacji: intrapersonalny, interpersonalny, organizacyjny. W tym odcinku zaczynamy od przyjrzenia się sobie i temu jak nasze nastawienie, myśli, interpretacje...

Odcinek 7: Informacja zwrotna – wybuch wulkanu a kąpiel w gejzerze

Odcinek 7: Informacja zwrotna – wybuch wulkanu a kąpiel w gejzerze

- Kwadrans z empatią -Wiele osób postrzega informację zwrotną zarówno w roli otrzymującego, jak i dającego jako trudną. Chcemy patrzeć na informację zwrotną jak na prezent, którym obdarowuje nas druga osoba, bo chce nam powiedzieć, jak nasze działania czy słowa na nią...

Odcinek 7: Informacja zwrotna – wybuch wulkanu a kąpiel w gejzerze

Kwadrans z Empatią, Odcinek 6:Informacja zwrotna to dar (cz.2)

- Kwadrans z empatią - Informacja zwrotna to dar, prezent, który może sprawić, że wzbogacimy relację z drugim człowiekiem.  Bierzemy pod lupę dawanie informacji, dlaczego nie chcemy tego robić w relacjach koleżeńskich w pracy. Z jednej strony jest to przekonanie, że...

Odcinek 7: Informacja zwrotna – wybuch wulkanu a kąpiel w gejzerze

Odcinek 5. Informacja zwrotna

- Kwadrans z empatią - Systematycznie dawana informacja zwrotna pomaga zespołom współpracować efektywnie. I nie chodzi tu o jednorazową rozmowę, manipulację czy przekonywanie do swoich racji. Chodzi o regularne rozmawianie o jakości naszej współpracy, o tym, jak na...