– Podcast –

Kwadrans z empatią

Kwadrans z Empatią w Biznesie to przestrzeń inspiracji, wiedzy i przykładów o zastosowaniu Nonviolent Communication (NVC | Porozumienie bez Przemocy) w obszarze zawodowym.
Zapraszają: Joanna Berendt i Kamila Lachowicz.
Kwadrans z Empatią, 5.4: Hanna Kozłowska o zmianach w organizacjach

Kwadrans z Empatią, 5.4: Hanna Kozłowska o zmianach w organizacjach

- Kwadrans z empatią - W tym odcinku „Kwadransa z empatią w biznesie” rozmawiamy z Hanną Kozłowską. W takcie rozmowy poruszamy m.in. następujące tematy: • W realizacji jakich celów NVC może być pomocne dla organizacji?• Co może być wyzwaniem w wdrażaniu jakościowej...

Kwadrans z Empatią, 5.2: Elżbieta Więcław o empatycznym biznesie

Kwadrans z Empatią, 5.2: Elżbieta Więcław o empatycznym biznesie

- Kwadrans z empatią - Ela Więcław jest certyfikowaną trenerką Porozumienia bez Przemocy, mediatorką NVC i przedsiębiorczynią, która od 1996 r. współprowadzi firmę zatrudniającą ponad 100 osób.Budowanie i zarządzanie zespołami jest jej praktyką codzienną, w której...

Kwadrans z Empatią, 5.1: Sezon V pełen gości!

Kwadrans z Empatią, 5.1: Sezon V pełen gości!

- Kwadrans z empatią - W piątym sezonie podcastu "Kwadrans z Empatią" wchodzimy w kontakt z przedsiębiorczyniami i przedsiębiorcami, którzy stosują NVC w swoim życiu zawodowym. W pierwszym odcinku opowiadamy dlaczego to jest dla nas ważne i o jakie jakości chcemy...

Kwadrans z Empatią, 4.4: Żądania wywołują bunt

Kwadrans z Empatią, 4.4: Żądania wywołują bunt

- Kwadrans z empatią - Budowanie relacji, zaufanie, poczucie wzajemnego brania siebie pod uwagę dzieje się dzień po dniu, rozmowa po rozmowie. Czasem pojawiają się sytuacje kryzysowe, pęknięcia, bywa że z pozoru niewielkie. Bywają uwierające, budzą zdenerwowanie i...

Kwadrans z Empatią, 4.4: Żądania wywołują bunt

Kwadrans z Empatią, 4.1: W NVC nie oceniamy- czy na pewno?

- Kwadrans z empatią - Oceny pojawiają się w naszych głowach czy tego chcemy, czy nie. Nie wydaje się być możliwe by je całkowicie wyeliminować bo służą m.in bdaniu o nasze bezpieczeństwo, przetrwanie, nieraz o przynależność czy inne ważne aspekty życia.   A...

Kwadrans z Empatią, 3.7: Ryzyka bycia empatycznym liderem

Kwadrans z Empatią, 3.7: Ryzyka bycia empatycznym liderem

- Kwadrans z empatią - Empatyczny lider_ka mają kompetencje, które w obecnych czasach jak i przyszłości przybierają na znaczeniu. ? Według nas Empatyczny Lider_ka m.in.: ✔ słucha siebie i innych, ✔ daje ludziom wybór, wspiera budowanie wzajemnego porozumienia, ✔...

Kwadrans z Empatią, 3.6: Spotkanie bez WHY, bez sensu!

Kwadrans z Empatią, 3.6: Spotkanie bez WHY, bez sensu!

- Kwadrans z empatią - Znasz spotkania, które opisywane sa jako “nieefektywne”, które trwają “za długo”? Czasem na spotkaniach bywa, że ciągle mówie te same osoby a inni nie słuchają. Pewnie to znasz ? Co takiego wpływa na nieefektywność spotkań❓ Naszym zdaniem w...