– Podcast –

Kwadrans z empatią

Kwadrans z Empatią w Biznesie to przestrzeń inspiracji, wiedzy i przykładów o zastosowaniu Nonviolent Communication (NVC | Porozumienie bez Przemocy) w obszarze zawodowym.
Zapraszają: Joanna Berendt i Kamila Lachowicz.
Kwadrans z Empatią 2.2: Jak zwiększyć wydajność interpersonalną?

Kwadrans z Empatią 2.2: Jak zwiększyć wydajność interpersonalną?

- Kwadrans z empatią - Jako ludzie potrzebujemy bezpieczeństwa psychologicznego, emocjonalnego  by móc rozkwitać, korzystać swojej kreatywności, a także by budować relacje. W naszym przekonaniu jakość relacji w pracy wpływa na zdrowie i dobrostan jednostek, jak i na...

Kwadrans z Empatią 2.3: Czym są potrzeby organizacji i jak z nimi pracować w organizacjach?

Kwadrans z Empatią 2.1: Jak zwiększyć wydajność osobistą

- Kwadrans z empatią - Marie Miyashiro w książce “Trzeci wymiar”  rozróżnia trzy poziomy komunikacji w organizacji: intrapersonalny, interpersonalny, organizacyjny. W tym odcinku zaczynamy od przyjrzenia się sobie i temu jak nasze nastawienie, myśli, interpretacje...

Odcinek 7: Informacja zwrotna – wybuch wulkanu a kąpiel w gejzerze

Odcinek 7: Informacja zwrotna – wybuch wulkanu a kąpiel w gejzerze

- Kwadrans z empatią -Wiele osób postrzega informację zwrotną zarówno w roli otrzymującego, jak i dającego jako trudną. Chcemy patrzeć na informację zwrotną jak na prezent, którym obdarowuje nas druga osoba, bo chce nam powiedzieć, jak nasze działania czy słowa na nią...

Odcinek 7: Informacja zwrotna – wybuch wulkanu a kąpiel w gejzerze

Kwadrans z Empatią, Odcinek 6:Informacja zwrotna to dar (cz.2)

- Kwadrans z empatią - Informacja zwrotna to dar, prezent, który może sprawić, że wzbogacimy relację z drugim człowiekiem.  Bierzemy pod lupę dawanie informacji, dlaczego nie chcemy tego robić w relacjach koleżeńskich w pracy. Z jednej strony jest to przekonanie, że...

Odcinek 7: Informacja zwrotna – wybuch wulkanu a kąpiel w gejzerze

Odcinek 5. Informacja zwrotna

- Kwadrans z empatią - Systematycznie dawana informacja zwrotna pomaga zespołom współpracować efektywnie. I nie chodzi tu o jednorazową rozmowę, manipulację czy przekonywanie do swoich racji. Chodzi o regularne rozmawianie o jakości naszej współpracy, o tym, jak na...

Odcinek 7: Informacja zwrotna – wybuch wulkanu a kąpiel w gejzerze

Odcinek 4. Empatia dla innych cz.2

- Kwadrans z empatią -Czy da się połączyć bycie empatycznym dla innych ze skutecznością i dotrzymywaniem terminów? Czy rozumienie innych nie wyklucza efektywności? Zdecydowanie nie. Wręcz przeciwnie. Empatia, odejście od ocen, interpretacji na rzecz widzenia człowieka...

Odcinek 2. Empatia dla siebie źródłem empatycznej komunikacji

Odcinek 2. Empatia dla siebie źródłem empatycznej komunikacji

- Kwadrans z empatią - W tym odcinku odpowiadamy na pytanie, czym empatia nie jest i jak możemy dać sobie empatię. Gdy dzieje się dla nas, coś trudnego, możemy działać nawykowo, reaktywnie - kiedy sięgamy po takie zachowania, jakie są nam najbliższe, łatwiej dostępne....

Odcinek 7: Informacja zwrotna – wybuch wulkanu a kąpiel w gejzerze

Odcinek 1. Fundamenty przywództwa opartego na empatii

- Kwadrans z empatią - Do niedawna empatia w pracy była dobrem potrzebnym, ale mało popularnym. Na szczęście sytuacja ta ulega zmianie. Rośnie świadomość roli empatii w budowaniu efektywnie działających zespołów. W tym odcinku "Kwadransu z empatią" opowiadamy o...