– Kwadrans z empatią –

Odcinek 1. Fundamenty przywództwa opartego na empatii

Do niedawna empatia w pracy była dobrem potrzebnym, ale mało popularnym. Na szczęście sytuacja ta ulega zmianie. Rośnie świadomość roli empatii w budowaniu efektywnie działających zespołów. W tym odcinku „Kwadransu z empatią” opowiadamy o badaniach nad efektywnymi zespołami oraz o fundamentach przywództwa opartego na empatii. Rozmawiamy również o kluczowych narzędziach, które wspierają przywództwo oparte na empatii, czyli:
.
  1. Empatia dla siebie i zarządzanie sobą.
  2. Empatia dla innych i zarządzanie relacją.
  3. Informacja zwrotna oparta na empatii.
  4. Empatyczny dialog.
  5. Kontraktowanie.
  6. Mediowanie konfliktów.
W naszej opinii droga do porozumienia zawsze rozpoczyna się w naszych sercach i umysłach, dlatego zacznijmy od EMPATII DLA SIEBIE.
.
Miłego słuchania!