– Kwadrans z empatią –
Kwadrans z Empatią, 5.7: Sylwia Kobayashi o uldze w biznesie
Sylwia na co dzień pomaga managerom i liderom organizacji w ich zespołowych, strategicznych, osobistych wyzwaniach.
W swojej pracy wychodzi z założenia, że w pracy jesteśmy przede wszystkim ludźmi. Dla nas to założenie jest równie bliskie.
Sylwia wykorzystuje Porozumienie bez Przemocy i Analizę Transakcyjną – by wytłumaczyć nasze ludzkie zachowania w biznesie.
I tak oto najdłuższy odcinek w historii podcastu “Kwadrans z empatią w biznesie” jest o NVC oraz o Process Communication Model, który bada osobistą strukturę osobowości i uczy jak w oparciu o nią prowadzić zespoły i dbać o swoje zdrowie psychiczne.
Sylwia zaprasza do świata ulgi. Jeśli wiemy, co nami kieruje, jeśli rozumiemy swoje emocje, potrzeby oraz postawy, wychodzimy do ludzi (zespołów) z większym wyborem, mocy i sprawczością.