– Kwadrans z empatią –

Kwadrans z Empatią 2.5: Dynamika potrzeb

Bez uważności na potrzeby klientów, organizacji, pracowników trudno jest nawigować w oceanie codziennych wyzwań tak by nie zgubić nikogo z pokładu i budować rozwiązania uwzględniające wszystkich, dające poczucia bycia branym/braną pod uwagę, bycia słyszanym/słyszaną, poczucie bezpieczeństwa spychologicznego.

 Świat potrzeb do zaproszenie do nieustannego sprawdzania tego co ważne, co potrzebuje wybrzmieć a nie jak powinno być, co wypada czy nie, co musi być itp.

 

W NVC wracamy do jakościowego kontaktu, do sedna , do człowieka i jego potrzeba. I co kluczowe takie podejście nie tylko sprzyja atmosferze, jakości pracy i relacji ale też wynikom biznesowym, kreatywności, innowacyjności.

 

W tym odcinku rozmawiamy o:

 -tempie zmian potrzeb organizacji i innych podmiotów w biznesie

 -podsumowujemy drogę do dogadywania się z uwzględnieniem potrzeb

 -podsumowujemy II sezon naszego podcastu

 

Tobie też dziękujemy, że nas słuchasz a my się zabieramy na zbieranie inspiracji o konfliktach, podejmowaniu decyzji i facylitowaniu spotkań. do kolejnego III sezonu. Do usłyszenia.